Raianah-0173185653

Raianah-0173185653
Health and Beauty-ZBM Product

Raianah-0173185653

Raianah-0173185653
Health and Beauty-ZBM Product

Thursday, October 24, 2013

B-POPULAR COLLAGEN

 B’Popular adalah produk yang khusus untuk kesan kecantikan dan kesihatan menyeluruh. Mengandungi  kolagen dari sumber marin dan digabungkan dengan pelbagai buah berry yang kaya dengan vitamin, mineral dan serat yang kaya dengan anti oksidan dari acai berry dan buah delima.

B’Popular membekalkan nutrien kepada sel bagi membolehkan penghasilan sel-sel baru disamping merawat sel-sel yang sudah rosak. Kandungan anti-oksidan yang tinggi membolehkan tubuh menentang radikal bebas yang berperanan merosakkan sel dan punca masalah tubuh.

Pengambilan yang konsisten mampu membailk pulih tekstur kulit (menggebukan kulit) dan melambatkan proses penuaan. Ia juga mampu mengekalkan kelembapan dan mencegah
kedutan disamping mencantik-kan dan menyuburkan kuku dan rambut. Disamping itu ia  juga menyumbang kepada payudara yang anjal dan melansingkan bentuk badan, mencerahkan kulit dengan mengurangkan pigmentasi.
Harga : RM 89.00 / RM 95.00 (S/S)
This is my own testimony! #alhamdulillah , dengan pengambilan#b'popularcollagen wajah semakin awet muda u olls!! Mesti xsgka pic ni amik time pregnant kan. Kite pregnant pun mesti cantik taw. B'popular amat kaya dgn anti oksidan yg mampu menghalang kerosakkan yg dsebabkan oleh radikal bebas yg dikenalpasti sebagai punca penyakit dan penuaan. Semakin umur kita meningkat, semakin byklah kolagen hilang dr dlm bdn kita. Alhamdulillah, dgn mengamalkan B'popular collagen, sye still nampak awet muda!!! Ecewahh.. luar dalam kena mantap ok! Biar encik suami bertambah sayang. *^▁^*♥In shaa Allah. Jika ada yg berminat, boleh pm/inbox /whatsapp rai untuk pertanyaan ok. 0173185653

No comments:

Post a Comment